Wednesday, October 4, 2017

Μαθηματικά, εφαρμογές για ζωή, μάθηση και δημιουργικότητα

Μαθηματικά στο σχολείο, διασκέδαση ή βαρετό;


Τα Μαθηματικά είναι ένας από τους πιο χρήσιμους κλάδους της μάθησης, και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι είναι η βασίλισσα των εκπαιδευτικών υποκειμένων. Χωρίς τα μαθηματικά, τα μοντέλα και οι θεωρίες των βασικών επιστημών δεν μπορούν να αναπτυχθούν. χωρίς τα μαθηματικά, οι εφαρμογές στην ηλεκτρική και ηλεκτρονική δεν είναι δυνατές. χωρίς τα μαθηματικά δεν υπάρχει χρηματοδότηση ή εμπόριο. χωρίς τα Μαθηματικά δεν υπάρχουν Μεγάλα Δεδομένα και οτιδήποτε σχετίζεται με το Διαδίκτυο. Ένα ζωντανό και περίπλοκο ον που στέκεται σταθερό επειδή έχει έναν σκελετό που υποστηρίζει όλα τα ζωτικά όργανα, μια επιστήμη στέκεται σταθερή και αναπτύσσεται επειδή βασίζεται στα μαθηματικά.



Gauss. "Μαθηματικά είναι η βασίλισσα των επιστημών ..."

Προς το παρόν, η επιθυμία κάθε κοινωνίας είναι να επιτύχει ανάπτυξη σε όλους τους τομείς (κοινωνικό, οικονομικό, τεχνολογικό). Οι χώρες στις οποίες προωθείται η μαθηματική εκπαίδευση επιτυγχάνουν τη δημιουργία μιας αφηρημένης σκέψης που διευκολύνει τη δημιουργία, την ανάπτυξη και την εφαρμογή της επιστήμης και της τεχνολογίας. Μια χώρα με αφηρημένη σκέψη πωλεί προϊόντα με στοιχεία επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης που περιλαμβάνονται, σε πολύ υψηλές τιμές, χιλιάδες ή εκατομμύρια δολάρια. Μια χώρα όπου η αφηρημένη σκέψη δεν προωθείται, είναι μια συγκεκριμένη χώρα, στην οποία γίνεται αντιληπτό, κατανοητό και ελεγχόμενο μόνο αυτό που είναι προσβάσιμο στα αισθήματα. μια χώρα όπου δεν δημιουργείται ούτε αναπτύσσεται ούτε επιστήμη ούτε τεχνολογία. Ως εκ τούτου, είναι φυσικό να πωλούν πέτρες για μερικά δολάρια. Στην οικονομική ισορροπία, είναι σαφές ότι μια αφηρημένη χώρα είναι ο νικητής.


Στα βασικά σχολεία και στο πανεπιστήμιο, η διδασκαλία των μαθηματικών μπορεί να είναι εύκολη ή δύσκολη. Πώς;

Τα μαθηματικά είναι τα πιο δύσκολα να διδάξουν όταν χρησιμοποιούν ακατάλληλες μεθόδους, παρωχημένες, δεν υπάρχει δημιουργικότητα ή πεποίθηση στους εκπαιδευτικούς. Η επανάληψη των βιβλίων, η κυριολεκτική μεταγραφή ή το αντίγραφο του βιβλίου στον μαυροπίνακα και από αυτό σε ένα σημειωματάριο είναι μια συνήθης και ευρέως διαδεδομένη δραστηριότητα που δεν είναι βολική για κανέναν. Κανείς δεν μαθαίνει μαθηματικά αντιγράφοντας μια φόρμουλα χωρίς να γνωρίζει ποια είναι η χρησιμότητα ή το περιεχόμενο. κανείς δεν δίνει προσοχή ή ενδιαφέρεται να μάθει μια μαθηματική θεωρία για την οποία δεν βρίσκει χρησιμότητα. Εάν κάποιος εγκρίνει ένα μάθημα χωρίς μάθηση, η ανεντιμότητα περιγράφει τις μύτες του και μπορείτε να φανταστείτε γιατί εγκρίνετε το μάθημα άλγεβρας στο δημοτικό σχολείο κάποιον που δεν μπορεί να λύσει μια εξίσωση πρώτου βαθμού με ένα άγνωστο? γιατί κάποιος αποφοίτησε από έναν αρχιτέκτονα που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το θεώρημα του Πυθαγόρα. Το σχολείο, η κοινωνία, οι μαθητές είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία και μετριότητα.



Το πιο λυπηρό πράγμα για αυτή την κατάσταση είναι ότι οι μαθητές χάνουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν αυτόν τον υπέροχο κόσμο των Μαθηματικών.

Το MATHEMATICS είναι το ευκολότερο και πιο διασκεδαστικό αντικείμενο να διδάσκει και να μαθαίνει όταν χρησιμοποιεί καινοτόμες, δημιουργικές μεθόδους, το μαθηματικό περιεχόμενο συνδέεται με την πραγματικότητα, την ομαδική εργασία (συνεργατική μάθηση). υπάρχει πεποίθηση, ενημέρωση και συνεχής εξέλιξη στο MAESTROS. Στο τέλος, η μαθησιακή εμπειρία είναι θετική και εμπλουτιστική τόσο για τον εκπαιδευτικό όσο και για τον φοιτητή.


Γιατί να μην ολοκληρώσετε τη χρήση συμβατικών κειμένων με την ανάγνωση και την εφαρμογή έργων όπως ο Yakov Perelman, ο Martin Gardner, ο Magnus Enzensberger και πολλά άλλα; Επιλέγετε.






Ο ιστότοπος παρουσιάζει μια πρωτοβουλία που προάγει τη δημιουργική χρήση των Μαθηματικών στο σχολείο. Δεν είναι η μόνη, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψη για να δημιουργηθεί ή να προσαρμοστεί αυτό που είναι καλύτερο για την ίδια την πραγματικότητα.

http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle


No comments:

Post a Comment