Wednesday, October 4, 2017

Matematyka, aplikacje na życie, nauka i kreatywność

Matematyka w szkole, zabawie lub nudzie?


Matematyka jest jednym z najbardziej użytecznych dyscyplin w nauce, i nie jest przesadą powiedzieć, że jest królową przedmiotów wychowawczych. Bez matematyki nie można rozwijać modeli i teorii nauk podstawowych; bez matematyki, zastosowania w elektryczności i elektronice nie są możliwe; bez matematyki nie ma finansów ani handlu; bez matematyki nie ma Big Data ani wszystkiego, co jest związane z Internetem. Złożony żywą istotą i stoi firma, ponieważ jednoczy szkielet, który obsługuje wszystkie najważniejsze organy, nauka pozostaje mocny i rozwija się, ponieważ opiera się na matematyce.


Gauss. "Matematyka jest królową nauk ..."

Obecnie pragnieniem każdego społeczeństwa jest osiągnięcie rozwoju we wszystkich sferach (społecznych, gospodarczych, technologicznych). Kraje, w których promuje się naukę matematyki, tworzą abstrakcyjne myślenie ułatwiające tworzenie, rozwój i stosowanie nauki i technologii. Kraj o abstrakcyjnym myśleniu sprzedaje produkty z elementami wiedzy naukowej i technologicznej, w bardzo wysokich cenach, tysiącach lub milionach dolarów. Kraj, w którym nie promuje się myślenia abstrakcyjnego, jest określonym krajem, w którym tylko dostrzegalne, zrozumiane i kontrolowane jest tylko to, co jest dostępne dla zmysłów; kraj, w którym ani nauka, ani technologia nie jest tworzona ani rozwijana; dlatego tylko sprzedawać kamienie za kilka dolarów. W bilansie ekonomicznym oczywiste jest, że kraj abstrakcyjny jest zwycięzcą.



W podstawowych szkołach i uniwersytetach nauczanie matematyki może być łatwe lub trudne. Jak?

Matematyka jest najtrudniejsza do nauczenia podczas korzystania z nieodpowiednich metod, przestarzała, nie ma kreatywności ani przekonania nauczycieli. Powtórz książki, dosłowny zapis lub kopię książki do płyty, a stamtąd do notebooka jest rutyna i rozpowszechniona działalność, która nie pasuje do nikogo. Nikt nie uczy się matematyki, kopiując formułę bez znajomości narzędzi i treści; nikt nie zwraca uwagi ani nie jest zainteresowany nauką teorii matematyki, dla której nie ma pożytku. Jeśli ktoś przechodzi kurs bez uczenia się, nieuczciwość trąca nosem i można sobie wyobrazić, dlaczego zatwierdza kurs podstawowy w szkole Algebra kogoś, kto nie może rozwiązać równanie pierwszego stopnia z jedną niewiadomą; bo ktoś ukończył architekta, który nie może używać twierdzenia Pythagorasa. Szkoła, społeczeństwo, studenci są skazane na niepowodzenie i przeciętność.


Najsmutniejszą rzeczą w tej sytuacji jest to, że uczniowie nie mają okazji odkryć i odkrywać tego cudownego świata matematyki.
Matematyka jest najprostszym i zabawy nauczyć i dowiedzieć się, kiedy innowacyjne, twórcze metody stosowane są przedmiotem zawartość matematyczny jest związany z rzeczywistością, pracując w zespołach (spółdzielnia learning); jest przekonanie, uaktualnienie i ciągła ewolucja w MAESTROS. W końcu doświadczenie w nauce jest pozytywne i wzbogacające zarówno dla nauczyciela, jak i dla studentów.



Dlaczego nie zakończyć stosowanie konwencjonalnych tekstów z czytania i stosowania prac takich jak Yakov Perelman, Martin Gardner, Magnusa Enzensbergera i wiele więcej? Ty wybierasz.






Strona zawiera inicjatywę, która promuje kreatywne wykorzystanie matematyki w szkole. nie jest jedynym, ale należy uważać, aby utworzyć lub dostosować to, co jest najlepsze dla własnej rzeczywistości.
http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle








No comments:

Post a Comment