Matematyka w szkole, zabawie lub nudzie?
Matematyka jest jednym z
najbardziej użytecznych dyscyplin w nauce, i nie jest przesadą powiedzieć, że jest królową przedmiotów wychowawczych. Bez
matematyki nie można rozwijać modeli i teorii nauk podstawowych; bez
matematyki, zastosowania w elektryczności i elektronice nie są możliwe; bez
matematyki nie ma finansów ani handlu; bez matematyki nie ma Big Data ani
wszystkiego, co jest związane z Internetem. Złożony żywą istotą i stoi firma,
ponieważ jednoczy szkielet, który obsługuje wszystkie najważniejsze organy,
nauka pozostaje mocny i rozwija się, ponieważ opiera się na matematyce.
Gauss. "Matematyka jest
królową nauk ..."
Obecnie pragnieniem każdego
społeczeństwa jest osiągnięcie rozwoju we wszystkich sferach (społecznych,
gospodarczych, technologicznych). Kraje, w których promuje się naukę
matematyki, tworzą abstrakcyjne myślenie ułatwiające tworzenie, rozwój i
stosowanie nauki i technologii. Kraj o abstrakcyjnym myśleniu sprzedaje
produkty z elementami wiedzy naukowej i technologicznej, w bardzo wysokich
cenach, tysiącach lub milionach dolarów. Kraj, w którym nie promuje się
myślenia abstrakcyjnego, jest określonym krajem, w którym tylko dostrzegalne,
zrozumiane i kontrolowane jest tylko to, co jest dostępne dla zmysłów; kraj, w
którym ani nauka, ani technologia nie jest tworzona ani rozwijana; dlatego
tylko sprzedawać kamienie za kilka dolarów. W bilansie ekonomicznym oczywiste
jest, że kraj abstrakcyjny jest zwycięzcą.
W podstawowych szkołach i
uniwersytetach nauczanie matematyki może być łatwe lub trudne. Jak?
Matematyka jest najtrudniejsza do
nauczenia podczas korzystania z nieodpowiednich metod, przestarzała, nie ma
kreatywności ani przekonania nauczycieli. Powtórz książki, dosłowny zapis lub
kopię książki do płyty, a stamtąd do notebooka jest rutyna i rozpowszechniona
działalność, która nie pasuje do nikogo. Nikt nie uczy się matematyki, kopiując
formułę bez znajomości narzędzi i treści; nikt nie zwraca uwagi ani nie jest
zainteresowany nauką teorii matematyki, dla której nie ma pożytku. Jeśli ktoś
przechodzi kurs bez uczenia się, nieuczciwość trąca nosem i można sobie wyobrazić,
dlaczego zatwierdza kurs podstawowy w szkole Algebra kogoś, kto nie może
rozwiązać równanie pierwszego stopnia z jedną niewiadomą; bo ktoś ukończył
architekta, który nie może używać twierdzenia Pythagorasa. Szkoła,
społeczeństwo, studenci są skazane na niepowodzenie i przeciętność.
Najsmutniejszą rzeczą w tej
sytuacji jest to, że uczniowie nie mają okazji odkryć i odkrywać tego cudownego
świata matematyki.
Matematyka jest najprostszym i
zabawy nauczyć i dowiedzieć się, kiedy innowacyjne, twórcze metody stosowane są
przedmiotem zawartość matematyczny jest związany z rzeczywistością, pracując w
zespołach (spółdzielnia learning); jest przekonanie, uaktualnienie i ciągła
ewolucja w MAESTROS. W końcu doświadczenie w nauce jest pozytywne i wzbogacające
zarówno dla nauczyciela, jak i dla studentów.
Dlaczego nie zakończyć stosowanie
konwencjonalnych tekstów z czytania i stosowania prac takich jak Yakov
Perelman, Martin Gardner, Magnusa Enzensbergera i wiele więcej? Ty wybierasz.
Strona zawiera inicjatywę, która
promuje kreatywne wykorzystanie matematyki w szkole. nie jest jedynym, ale
należy uważać, aby utworzyć lub dostosować to, co jest najlepsze dla własnej
rzeczywistości.
http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle
No comments:
Post a Comment