Wednesday, October 4, 2017

Matematică, aplicații pentru viață, învățare și creativitate

Matematică la școală, distractivă sau plictisitoare?


Matematica este una dintre cele mai utile discipline în învățare și nu este exagerat să spunem că este regina subiecților educaționali. Fără matematică, modelele și teoriile științelor de bază nu pot fi dezvoltate; fără matematică, aplicațiile în electricitate și electronică nu sunt posibile; fără matematică nu există niciun fel de finanțe sau comerț; fără matematică nu există date mari și tot ceea ce este asociat cu Internetul. O ființă vie și complexă este fermă pentru că are un schelet care susține toate organele vitale, o știință stătătoare și dezvoltată pentru că se bazează pe matematică.


Gauss. "Matematica este regina științelor ..."

În prezent, dorința fiecărei societăți este de a realiza dezvoltarea în toate sferele (sociale, economice, tehnologice). Țările în care se promovează educația matematică realizează crearea unei gândiri abstracte care facilitează crearea, dezvoltarea și aplicarea științei și tehnologiei. O țară cu gândire abstractă vinde produse cu componentă științifică și tehnologică, inclusiv la prețuri foarte ridicate, mii sau milioane de dolari. O țară în care gândirea abstractă nu este promovată este o țară specifică, în care doar ceea ce este accesibil simțurilor este perceput, înțeles și controlat; o țară în care nici știința, nici tehnologia nu sunt create sau dezvoltate; prin urmare, este normal să vinzi pietre pentru câțiva dolari. În echilibrul economic, este clar că o țară abstractă este câștigătoarea.


În școlile de bază și universitate, predarea matematicii poate fi ușoară sau dificilă. Cum?

Matematica este cea mai dificil de învățat atunci când se utilizează metode nepotrivite, depășite, nu există creativitate sau convingere în profesori. Repetarea cărților, transcrierea literală sau copia cărții pe tablă și din ea într-un notebook este o activitate de rutină și răspândită care nu este convenabilă pentru nimeni. Nimeni nu învață matematică copiind o formulă fără să știe ce este utilitatea sau conținutul; nimeni nu acordă atenție sau este interesat să învețe o teorie matematică pentru care nu găsește nici o utilitate. Dacă cineva aprobă un curs fără să învețe, necinstirea își scurge nosele și vă puteți imagina de ce aprobarea cursului de algebră în școala elementară cineva care nu poate rezolva o ecuație de gradul întâi cu un necunoscut; pentru că unul absolvă un arhitect care nu poate folosi teorema lui Pitagora. Școala, societatea, studenții sunt condamnați la eșec și mediocritate.


Cea mai tristă problemă despre această situație este că elevii nu au ocazia să descopere și să exploreze lumea minunată a matematicii.
MATEMATICA este cel mai simplu și mai plăcut subiect de a preda și de a învăța atunci când utilizează metode inovatoare, creative, conținutul matematic este asociat cu realitatea, lucrul în echipă (învățarea prin cooperare); există convingere, actualizare și evoluție continuă în MAESTROS. În cele din urmă, experiența de învățare este pozitivă și îmbogățită atât pentru profesor, cât și pentru student.


De ce să nu finalizați utilizarea textelor convenționale cu citirea și aplicarea unor lucrări precum Yakov Perelman, Martin Gardner, Magnus Enzensberger și multe altele? Tu alegi.






Site-ul web prezintă o inițiativă care promovează utilizarea creativă a matematicii în școală. Nu este singura, ci trebuie luată în considerare pentru a crea sau a adapta ceea ce este mai bine pentru realitatea în sine.

http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle




No comments:

Post a Comment