Wednesday, October 4, 2017

Matematică, aplicații pentru viață, învățare și creativitate

Matematika ve škole, zábavná nebo nudná?



Matematika je jednou z nejužitečnějších disciplín v učení a není nadsázkou říkat, že je královnou vzdělávacích předmětů. Bez matematiky nelze vyvíjet modely a teorie základních věd; bez matematiky nejsou aplikace v elektroenergetice a elektronice možné; bez matematiky neexistuje žádný finanční nebo obchod; bez matematiky neexistuje žádná velká data a vše, co je spojeno s internetem. Živá a složitá bytost stojí pevná, protože má kostru, která podporuje všechny životně důležité orgány, věda stojí pevně a vyvíjí se proto, že se spoléhá na matematiku.


Gauss. "Matematika je královna věd ..."

V současné době je touha každé společnosti dosahovat rozvoje ve všech sférách (sociální, ekonomické, technologické). Země, ve kterých je podporována matematická výchova, vytvářejí abstraktní myšlení, které usnadňuje vytváření, vývoj a aplikaci vědy a techniky. Země s abstraktním myšlením prodává produkty s vědeckým a technologickým poznatkem součástí velmi vysokých cen tisíců nebo milionů dolarů. Země, kde není propagováno abstraktní myšlení, je specifickou zemí, ve které je vnímáno, chápáno a řízeno pouze to, co je přístupné smysly; země, kde není vytvořena ani rozvíjena ani věda, ani technologie; proto je jen přirozené prodávat kameny za pár dolarů. V ekonomické rovnováze je jasné, že vítězem je abstraktní země.

Na základních školách a univerzitách může být výuka matematiky snadná nebo obtížná. Jak?


Matematika je nejtěžší učit se při používání nevhodných metod, zastaralých, u učitelů není kreativita ani přesvědčení. Opakování knih, doslovný přepis nebo kopie knihy na tabuli a z toho na notebook je rutinní a rozšířená činnost, která není vhodná pro každého. Nikdo se neučí matematiku kopírováním vzorce, aniž by věděl, co je užitečnost nebo obsah; nikdo nevěnuje pozornost nebo má zájem o učení matematické teorie, pro kterou nenachází žádnou užitečnost. Pokud někdo schválí kurz bez učení, nepoctivost peeps jejich nosy a můžete si představit, proč schvalovat kurz algebry v základní škole někdo, kdo nemůže vyřešit first-degree rovnici s neznámým; protože jeden absolventi architekta, kteří nemohou používat větu Pythagorase. Škola, společnost, studenti jsou odsouzeni k selhání a průměrnosti.



Nejsmutnější věcí této situace je to, že studenti postrádají příležitost objevit a prozkoumat tento nádherný svět matematiky.

MATHEMATIKA je nejjednodušší a nejuznávanější předmět učit a učit se při používání inovativních kreativních metod, matematický obsah je spojen s realitou, týmová práce (kooperativní učení); existuje přesvědčení, aktualizace a neustálý vývoj v MAESTROS. Nakonec je učební zkušenost pozitivní a obohacující jak učitele, tak studenta.



Proč nedokončit používání konvenčních textů s četbou a aplikací prací, jako jsou Jakov Perelman, Martin Gardner, Magnus Enzensberger a mnoho dalších? Rozhodli jste se.







Webová stránka ukazuje iniciativu, která podporuje kreativní používání matematiky ve škole. Není to jediná, ale musí být bráno v úvahu při vytváření nebo přizpůsobení toho, co je nejlepší pro samotnou skutečnost.

http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle



No comments:

Post a Comment