Matematika ve škole, zábavná nebo nudná?
Matematika je jednou z
nejužitečnějších disciplín v učení a není nadsázkou říkat, že je královnou vzdělávacích předmětů. Bez matematiky nelze
vyvíjet modely a teorie základních věd; bez matematiky nejsou aplikace v
elektroenergetice a elektronice možné; bez matematiky neexistuje žádný finanční
nebo obchod; bez matematiky neexistuje žádná velká data a vše, co je spojeno s
internetem. Živá a složitá bytost stojí pevná, protože má kostru, která
podporuje všechny životně důležité orgány, věda stojí pevně a vyvíjí se proto,
že se spoléhá na matematiku.
Gauss. "Matematika je
královna věd ..."
V současné době je touha každé
společnosti dosahovat rozvoje ve všech sférách (sociální, ekonomické,
technologické). Země, ve kterých je podporována matematická výchova, vytvářejí
abstraktní myšlení, které usnadňuje vytváření, vývoj a aplikaci vědy a techniky.
Země s abstraktním myšlením prodává produkty s vědeckým a technologickým
poznatkem součástí velmi vysokých cen tisíců nebo milionů dolarů. Země, kde
není propagováno abstraktní myšlení, je specifickou zemí, ve které je vnímáno,
chápáno a řízeno pouze to, co je přístupné smysly; země, kde není vytvořena ani
rozvíjena ani věda, ani technologie; proto je jen přirozené prodávat kameny za
pár dolarů. V ekonomické rovnováze je jasné, že vítězem je abstraktní země.
Na základních školách a
univerzitách může být výuka matematiky snadná nebo obtížná. Jak?
Matematika je nejtěžší učit se
při používání nevhodných metod, zastaralých, u učitelů není kreativita ani
přesvědčení. Opakování knih, doslovný přepis nebo kopie knihy na tabuli a z
toho na notebook je rutinní a rozšířená činnost, která není vhodná pro každého.
Nikdo se neučí matematiku kopírováním vzorce, aniž by věděl, co je užitečnost
nebo obsah; nikdo nevěnuje pozornost nebo má zájem o učení matematické teorie,
pro kterou nenachází žádnou užitečnost. Pokud někdo schválí kurz bez učení,
nepoctivost peeps jejich nosy a můžete si představit, proč schvalovat kurz
algebry v základní škole někdo, kdo nemůže vyřešit first-degree rovnici s
neznámým; protože jeden absolventi architekta, kteří nemohou používat větu
Pythagorase. Škola, společnost, studenti jsou odsouzeni k selhání a
průměrnosti.
Nejsmutnější věcí této situace je
to, že studenti postrádají příležitost objevit a prozkoumat tento nádherný svět
matematiky.
MATHEMATIKA je nejjednodušší a
nejuznávanější předmět učit a učit se při používání inovativních kreativních
metod, matematický obsah je spojen s realitou, týmová práce (kooperativní
učení); existuje přesvědčení, aktualizace a neustálý vývoj v MAESTROS. Nakonec
je učební zkušenost pozitivní a obohacující jak učitele, tak studenta.
Proč nedokončit používání
konvenčních textů s četbou a aplikací prací, jako jsou Jakov Perelman, Martin
Gardner, Magnus Enzensberger a mnoho dalších? Rozhodli jste se.
Webová stránka ukazuje iniciativu,
která podporuje kreativní používání matematiky ve škole. Není to jediná, ale
musí být bráno v úvahu při vytváření nebo přizpůsobení toho, co je nejlepší pro
samotnou skutečnost.
http://www.educavox.fr/formation/les-ressources/usages-creatifs-du-numerique-pour-l-apprentissage-au-xxie-siecle
No comments:
Post a Comment